התכנית של השר ארדן במאבק בשוהים הבלתי חוקים

    איתי גדסי No Comments on התכנית של השר ארדן במאבק בשוהים הבלתי חוקים

    השר גלעד ארדן הודיע על תכנית חדשה למאבק בתופעת השבחי"ם

    ארדן
    השר ארדן צילום: עמית שאבי
    23:02
    01.05.24
    אבי יעקב No Comments on מקסימום איכות במינימום מחיר: טיולי בין הזמנים זה מקס סטוק

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    השר לביטחון הפנים ולנושאים אסטרטגיים, גלעד ארדן, הודיע על תוכנית חדשה למאבק בשוהים הבלתי-חוקיים והמסייעים להם. התוכנית כוללת שישה מהלכים המאפשרים לגורמי אכיפת החוק להיאבק בשוהים הבלתי-חוקים ובמסייעים להם. יש לציין כי פרטיה של התוכנית נכתבו בתזכיר חוק שהופץ והוא יועבר בשבועות הקרובים לוועדת שרים לענייני חקיקה.

    התוכנית החדשה של השר ארדן במאבק בשוהים הבלתי-חוקיים ובמסייעים להם, כוללת בין היתר: שלילה מנהלית של רישיון הנהיגה וחילוט הרכב של מסיעי שב"חים, קנסות מינימום למסיעי מספר גדול של שב"חים ומתן סמכות לנהג מונית לדרוש מנוסעים. מסמכים המוכיחים שנכנסו לישראל כדין.

    בנוסף לכך, על פי תזכיר החוק שהופץ, תוארך הוראת השעה לחוק הכניסה לישראל בשלוש שנים נוספות. במקביל, תעודכן רשימת הנסיבות המחמירות של הסעת שב"חים, כאשר תיעשה הבחנה בין אנשים פרטיים לתאגידים, וייקבע מדרג ענישה בעבירת ההסעה שלא כדין.

    השר ארדן אמר: "מי שמעסיק שוהים בלתי חוקיים מסכן את חיי אזרחי ישראל. בגל הטרור שוב הוכח עד כמה מסוכנת הימצאותם של שב"חים במרכזי הערים ובאתרי בניה. עלינו להעניש בחומרה מעסיקי ומליני שב"חים, כך שלא ישתלם להם לסכן את חיי אזרחי ישראל תמורת בצע כסף".



    0 תגובות